დაგვიკავშირდით
555-502-547დაგვიკავშირდით
555-502-547სამუშაო საათები
08:30-19:30ელ. ფოსტა
infoindigokids2022@gmail.comბავშვთა ფსიქოლოგი, სოციალური მუშაკი, ადრეული და სკოლამდელი განათლების ხარისხის ექსპერტი, განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრის ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების დაწესებულებების ავტორიზაციის საკოორდინაციო ჯგუფის წევრი, საბავშვო ბაღების საკონსულტაციო ცენტრი • Kidsoffice-ისკერძო ბაღების დამფუძნებლების ქსელის ლიდერი, საბავშვო ბაგა-ბაღი ინდიგო ბავშვები Kindergarten Indigo Kids დამფუძნებელი დირექტორი. თბილისის გეშტალტ ისნტიტუტის სტუდენტი. " ინდიგო ბავშვებში" ხელმძღვანელობს ფსიქოლოგის ბლოკსა და სოციალური სერვისების ხელმისაწვდომობას.
იხილეთ სრულადდაწყებითი განათლების სპეციალისტი, ისტორიკოსი. გავლილი აქვს აღმზრდელ-პედაგოგთა პროფესიული განვითარების 66 საათიანი ტრენინგ-მოდული და სხვა სასერტიფიკატო კურსები ამ მიმართულებით. მიღებული აქვს მონაწილეობა სკოლამდელი განათლებისადმი მიძღვნილ არაერთ კონფერენციასა და ფორუმში. მისი, როგორც მენეჯერის მიზანია საბავშვო ბაღში სააღმზრდელო მეთოდოლოგიის განხორციელების პროცესში თითოეულ ჯგუფში ჩართულობა, პერსონალის მუშაობისთვის კოორდინაციის გაწევა, მასწავლებლების პროფესიული თვალსაწიერის ზრდა, მათთვის ახალი, თანამედროვე მიდგომების/მეთოდიკის გაცნობა და ჯგუფში მუშაობისთვის საჭირო თვალსაჩინოებებით უზრუნველყოფა. ბავშვის პოზიტიური ქცევის მართვის დანერგვა, სხვადასხვა სახის ღონისძიებების დაგეგმა/განხორციელება და ჩართვა მშობლებთან შეხვედრების პროცესში. ასევე ხელმძღვანელობს ბავშვთა დაცვის მიმართვიენობის (რეფერირების)პროცედურებს.
იხილეთ სრულადმინიჭებული აქვს განათლების მეცნიერებების მაგისტრის ხარისხი. წარმატებით შეისწავლა აღმზრდელ-პედაგოგთა პროფესიული განვითარების 66 საათიანი ტრენინგ-მოდული და სხვა სასერტიფიკატო კურსები ამ მიმართულებით. მიღებული აქვს მონაწილეობა სკოლამდელი განათლებისადმი მიძღვნილ არაერთ კონფერენციასა და ფორუმში. მისი, როგორც საგანმანათლებლო პროგრამების კოორდინატორის მიზანია საბავშვო ბაგა-ბაღში აღსაზრდელების ჰოლისტურ განვითარებაზე ზრუნვა, სასწავლო-სააღმზრდელო მეთოდოლიგიის შერჩევა და დანერგვა, აღმზრდელ-პედაგოგებისთვის/აღმზრდელებისთვის რეკომენდაციების გაცემა, ფიზიკური გარემოს სრულყოფა უნივერსალური დიზაინის პრინციპების გათვალისწინებით. სამუშაო პროცესში ყოველდღიურობის ნაწილია აღმზრდელ-პედაგოგებთან/აღმზრდელებთან კომუნიკაცია, საგანმანათლებლო პროცესზე დაკვირვება, საჭიროებების დადგენა, გარკვეული სიხშირით დაწესებულების საგანმანათლებლო პროცესის შიდა მონიტორინგის წარმოება და ზრუნვა გამოწვევების მოგვარებაზე.
იხილეთ სრულადაქვს კერძო სააღმზრდელო-საგანმანათლებლო დაწესებულებაში პედაგოგიური საქმიანობის მრავალწლიანი გამოცდილება. გამოირჩევა ისეთი პიროვნული თვისებებით, როგორიცაა: გაწონასწორებულობა, ჰუმანურობა, ობიექტურობა, კომუნიკაბელურობა, შემოქმედებითობა, მიმღებლობა. მისი, როგორც მასწავლებლის მიზანია ხელი შეუწყოს ბავშვების გონებრივ, ემოციურ და ფიზიკურ განვითარებას პოზიტიურ გარემოში. ცდილობს დაიცვას ბალანსი აღსაზრდელებთან ურთიერთობაში, ზრუნავს ბავშვის დამოუკიდებელი უნარის წახალისებაზე და აქტიურად მონაწილეობს მულტიდისციპლინური გუნდის მუშაობაში.
იხილეთ სრულადაქვს კერძო სააღმზრდელო-საგანმანათლებლო დაწესებულებებში პედაგოგიური საქმიანობის მრავალწლიანი გამოცდილება. გამოირჩევა ისეთი პიროვნული თვისებებით, როგორიცაა: ჰუმანურობა, პასუხისმგებლობის გრძნობა, ობიექტურობა, შემოქმედებითობა, კრეატიულობა. მისი, როგორც მასწავლებლის მიზანია ბავშვებისთვის პოზიტიური მხარდაჭერა და მათთვის მრავალფეროვანი გამოცდილების შეთავაზება. მზრუნველობით და ყურადღებით ეკიდება თითოეული ბავშვის ინტერესებსა და საჭიროებებს, აქტიურად მონაწილეობს მულტიდისციპლინური გუნდის მუშაობაში. პრაქტიკაში ითვალისწინებს განათლების სისტემაში მიმდინარე ცვლილებებს.
იხილეთ სრულად" ინდიგო ბავშვები"-ს ტანვარჯიშისა და რითმიკის პროფესიონალი ქორეოგრაფ-მწვრთნელი. დამთავრებული აქვს ვახტანგ ჭაბუკიანის სახელობის თბილისის სახელმწიფო ქორეოგრაფიული სასწავლებელი. აქტიურად მუშაობდა, როგორც საქართველოში, ასევე მის ფარგლებს გარეთაც. საქართველოში თეატრალურ სტუდიაში ბალეტის სწავლების 20 წლიანი და თურქეთში მთავარ ქორეოგრაფად მუშაობის 3 წლიანი გამოცდილება. მუშაობს თეატრში ბოდი ბალეტის და ფიტნესის მწვრთნელად, რომელიც განკუთვნილია, როგორც ბავშვებისთვის, ასევე მოზარდებისთვის.
იხილეთ სრულად" ინდიგო ბავშვებ"-ში ხელმძღვანელობს მუსიკალურ სტუდიას. მისი მიზანია მუსიკის საშუალებით განუვითაროს ბავშვებს სმენა, რითმის შეგრძნება, შემოქმედებითობის, ემოციების გამოვლენის და იმიტაციური უნარები. მაღალი კვალიფიკაციისა და მრავალწლიანი პროფესიული გამოცდილების მქონე ვოკალის პედაგოგი. დაამთავრა ვანო სარაჯიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო კონსერვატორია. მინიჭებული აქვს უმაღლესი პედაგოგის სტატუსი. 10 წელი მოღვაწეობდა თეატრალურ სკოლა-სტუდიაში ,,ბერიკები’’ და მუსიკის აკადემიაში ვოკალის პედაგოგად. მუშაობდა ირლანდიაში ვოკალურ-ინსტრუმენტულ სტუდიაში, რომლის სახელწოდებაცაა ,,Green’’ და საქართველოში არსებულ მუსიკალურ სტუდიაში ,,N studio’’-ს ვოკალის პედაგოგად. პარალელურად მოღვაწეობს იტალიურ სკოლაში, სადაც ხელმძღვანელობს გოგონათა ვოკალურ ანსამბლს.
იხილეთ სრულადაქვს სააღმზრდელო-საგანმანათლებლო დაწესებულებაში პედაგოგიური საქმიანობის მრავალწლიანი გამოცდილება. გამოირჩევა ისეთი პიროვნული თვისებებით, როგორიცაა: ემპათია, პასუხისმგებლობა, მედეგობა, ჰუმანურობა, კომუნიკაბელურობა, შემოქმედებითობა. მისთვის, როგორც მასწავლებლის მიზანია თითოეული ბავშვისთვის ისეთი ფიზიკური გარემოს უზრუნველყოფა და მრავალფეროვანი რესურსების შეთავაზება, რომელიც ხელს უწყობს მათი ფიზიკური, სენსორული, შემეცნებითი, სოციალურ-ემოციური და კომუნიკაციური უნარების განვითარებას. ასევე, ენის, მეტყველების, დამოუკიდებლობისა და ადაპტური ქცევის ხელშეწყობა. მის მიერ დაგეგმილ და განხორციელებულ თამაშებში მუდმივად გათვალისწინებულია თითოეული ბავშვის ინტერესები, მათი ძლიერი მძარეები და საჭიროებები.
იხილეთ სრულად"ინდიგო ბავშვებ"-ის პედიატრი. მეთვალყურეობს ბავშვების ჯანსაღ გარემოში ზრდა-განვითარებას. ზრუნავს მათ ჯანმრთელობასა და ჰიგიენაზე საბავშვო ბაღში. პარალელურად მუშაობს ციციშვილის ბავშვთა კლინიკაში, კლინიკა " პირველი" და მედისონის ამბულატორიულ ქსელში- ბავშვთა გასტროენტეროლოგად. არის მიწვეული ლექტორი კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტში. ბავშვთა გასტროენტერლოგთა და ცელიაკიის ასოციაციის წევრი.
იხილეთ სრულადჩართულია ვ.ოკლანდერის სახელობის გეშტალტ თამაშით თერაპიის ინსტიტუტის პროგრამაში - ,,გეშტალტ თამაშით თერაპია ბავშვებთან და მოზარდებთან” 🏨გავლილი აქვს ტრენინგები: ✅ ქცევის გამოყენებითი ანალიზის საბაზისო კურსი ✅ პრაქტიკული კურსი ბავშვთა ადრეული განვითარების აკადემიაში საბავშვო ბაღში მის საქმიანობა გულისხმობს : მასწავლებელთან ერთად საგანმანათლებლო პროცესის დაგეგმვა. მათ შორის სპეც. საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე აღსაზრდელების კოგნიტური და ემოციური უნარების გათვალისწინებით. • ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შედგენა. • აღმზრდელების (კოლექტივის) კონსულტირება. • თვეში ერთხელ გეგმიური შეხვედრები, როგორც მასწავლებლებლებთან ასევე მშობლებთან. რომლის ფარგლებშიც ხდება ინფორმაციის გაცვლა ცვლილებების შეტანა სასწავლო პროცესში. • სპეც. საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე აღსაზრდელების შეფასება. გარკვეული პერიოდულობით მშობლებთან შეხვედრა. • სხვადასხვა აქტივობები , როგორც კლასის შიგნით ასევე მის გარეთ
იხილეთ სრულადბაგა-ბაღის გამართულად ფუნქციონირება. • ბავშვებისათვის ჯანმრთელობის უსაფრთხოების პირობების შექმნა. • საბავშვო ბაღის წლიური გეგმის შედგენა. • ბავშვების ჩრიცხვა,განაწილება ასაკობრივ ჯგუფებში, გადაყვანა. • სააღმზრდელო-საგანმანათლებლო პროგრამების შემუშავება. • ფულადი სახსრების, მატერიალური ქონების და პროდუქტების ხარჯვის სწორად წარმოება.
იხილეთ სრულად